Kada ste zadnji put bili na odmoru i otputovali na daleku destinaciju? Prije samo jednog stoljeća takva putovanja jednostavno mnogima nisu bila na dohvat ruke. Većina ljudi cijeli je život provela samo nekoliko stotina milja od svog rodnog mjesta. Turistička putovanja bila su samo za bogate i rijetke pustolovne pojedince koji su se usudili otići u različite dijelove svijeta. Međutim, nakon industrijske revolucije i širenja globalizacije, kao i skoka naprijed u tehnologiji koji je doživljen iu prošlim i sadašnjim stoljećima, došlo je do brzog širenja globalne turističke industrije i procjenjuje se da će do 2020. godine 1,6 milijarda ljudi će putovati globalno. Turistička putovanja ubrzana su povećanjem poslovanja, ljetovališta i turističkih usluga u svim dijelovima svijeta.
Turizam se smatra glavnim zarađivačem stranih valuta koji većini zemalja omogućuje plaćanje roba i usluga koje su uvezene. U idealnom slučaju, ovo je win-win situacija. Država ima koristi dok potrošač bježi od normalne rutine i dobiva zabavu i maženje. Turistička putovanja u mnoge zemlje bilježe akumulirani prihod koji se koristi za poboljšanje infrastrukture, poboljšanje obrazovnih standarda i zadovoljavanje drugih hitnih potreba. Osim toga, radna mjesta stvorena iz međunarodne turističke industrije pomažu zadovoljiti potrebe većine zemalja za zapošljavanjem svojih građana.
Uz toliki broj turista koji često putuju, bilo je neophodno da turistička odredišta svojim posjetiteljima ponude izvanredna iskustva, nudeći udobnost doma ili još bolje. Ovo je natjecanje često globalno s najvećim brojem turista u najbolja odmarališta. Turistička putovanja također su zahtijevala da većina ljetovališta nudi usluge koje su namijenjene da vas ‘oduhaju’.
Izazov je ponuditi egzotično blagovanje i rekreaciju te osjećaj sigurnosti. Destinacije također nisu jedine koje se suočavaju s izazovom ponude nezaboravnih iskustava. Turistička putovanja također moraju sama po sebi biti uzbudljiva iskustva. Od zračnih prijevoznika, usluga taksija i turističkih autobusa očekuje se da nude ista iskustva i istu profesionalnost koju nude odmarališta. Doista, kao što je rekao jedan direktor hotelskog naselja, što timovi teže rade na postizanju ovih standarda, to će biti veća razina izvedbe, a cjelokupno turističko iskustvo također će biti beskompromisno visoko. Turistička putovanja su definitivno globalna industrija i vjerojatno će nastaviti rasti.